Onze sponsoren Ronin/Aiki-budo Sport  &  NightWatch Drink staan achter ons. Ze helpen ons de gedachtengoed van Bruce Lee’s Jeet Kune Do in stand te houden.                                   

Nightwatch is een natuurlijke en organische dorstlessende energiedrank die je kracht en focus geeft. Ze kruiden een NightWatch met extracten van biologisch geteeld fruit en bloemen. Het belangrijkste ingrediënt van Nightwatch is Guayusa, een super kruid uit de Amazone. Guayusa zit boordevol cafeïne, polyfenolen en 15 essentiële aminozuren, die zorgen voor ‘eerlijke’ en schone energie. NightWatch drinken betekent het krijgen van de energie die je nodig hebt op dat moment zonder de energie pieken en dalen die je krijgt uit koffie en andere energiedranken. Nightwatch bevat alleen organische, gezonde energie, rechtstreeks van de plant. Voor meer informatie bekijk gerust eens hun website: NightWatchDrink.com.

Ronin is het eigen merk van Aiki-Budo Sport in Amsterdam.  Dé vechtsport speciaalzaak in Nederland.  Wij kennen de mensen van Aiki-Budo al menig decennia. Ze leveren altijd kwaliteit in hun producten en kennen de markt door en door. Fijn dat wij nu gesponsord worden door Aiki-Budo Sport en gebruik maken van alle Ronin spullen.  Zo vertrouwd dat ze een onderdeel zijn van onze Jeet Kune Do martial arts familie.
Neem eens een kijkje op hun website – Aiki-Budo Sport.

Waarom? 

Ik doe dit natuurlijk niet alleen. Natuurlijk geef ik de workshops, motiveer en inspireer ik daar waar ik kan. De afgelopen jaren zijn er vele verschillende sponsoren geweest. De sponsoren van toen en nu ben ik altijd dankbaar. Onze sponsoren waren: Sapph, Booster Fight Gear, Joya, Adidas, BCIP, Benifit-Shop, Everlast, MMA Zone, Tuf Wear, iVendo, RingSports, Hazewindus lampen, Ooh Snap Nutrition, Nihon Sport en Buy2Fight.com! Nogmaals dank jullie wel.

Waarom sponsoren deze mensen ons? Het is uniek dat Jeet Kune Do in Nederland wordt gegeven. Er is maar een beperkt aantal officieel 2e generatie JKD instructeurs die de filosofie van Bruce Lee en Jeet Kune Do overbrengen. Tevens is het een maatschappelijk belang dat zelfverdediging onder de aandacht komt. De cijfers van huiselijk geweld zijn onbegrijpelijk hoog. Het aantal aanrandingen, verkrachtingen, onaangename situaties voor dames zijn niet te meten. Als er elke jaar meer dan 13.000 vrouwen gebruik maken van een vrouwenopvang. Wat is de realiteit dan wel niet? Er is dus bewustwording nodig en promotie.